Netflix, 'Video on demand'
Recente Tweets


Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4 
Kan geen verbinding maken met Netflix 
Kan Netflix.com niet bereiken 
Netflix is niet beschikbaar 
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt

Informatie over Netflix en Verbindingsproblemen

Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt -  Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden

 

Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.

Problemen op een Apple TV
Ook uw Apple TV kan een foutmelding met betrekking tot de internetverbinding geven. Test eerst of uw internetverbinding wel werkt. Ga daarvoor in het hoofdmenu naar ‘Trailers’. Ziet u geen trailers? Kies dan voor ‘Films’. Probeer een film af te spelen. Wanneer het afspelen van een film lukt, is het apparaat verbonden met internet. Wanneer er geen internet is, ondervindt u waarschijnlijk problemen met de netwerkverbinding.

Het resetten van uw Apple TV kan een oplossing zijn. Trek de stekker eruit of haal de kabel uit het apparaat. Sluit na ongeveer 10 seconden het apparaat weer aan. Als de Apple TV opnieuw is opgestart, bestaat er een kans dat u zich weer opnieuw aan moet melden. Als er zich weer een foutmelding voordoet, moet u op de play knop op de afstandsbediening drukken. Meldt u dan af en meldt u weer opnieuw aan. Probeer dan een film af te spelen. Als er nog steeds een foutmelding optreedt, kunt u op de knop menu drukken. Zorg ervoor dat u in het scherm ‘Wie kijkt Netflix’ komt. Meldt u dan weer af en meldt u vervolgens weer aan.

De laatste oplossing kan liggen in de firmware. Werk deze bij als het nodig is. Ga in het hoofdmenu naar ‘Instellingen’ en klik hier op ‘Algemeen’. Selecteer vervolgens ‘Werk en Software’. Wanneer de firmware oud is kunt u de nieuwe versie downloaden en installeren.

Als er problemen blijven voordoen en de bovenstaande stappen werken niet, betekent dit vaak dat er een dieperliggend probleem is.

                                                               Leer meer oplossingen>